Školy se zasekly v 19. století, už nejsou schopné připravovat děti na život

Všeobecné i specificky zaměřené vzdělá(vá)ní; přírodní, humanitní a aplikova(tel)né vědy; nové i známé poznatky a technologie; aplikace vědeckých metod s ohledem na udržitelný život a životní prostředí.
Tato podkategorie slouží názorovým diskusím libovolného charakteru - nemusí být striktně moderována.
Zamčeno
Martin Mojmír
ETIQ.CZ, z.s.
ETIQ.CZ, z.s.
Uživatelský avatar

Příspěvek od Martin Mojmír »

Hospodářské noviny píše:Úzké sepětí škol a firem, po kterém se v Česku i jinde volá, je nebezpečné. V rozhovoru pro týdeník Ekonom to tvrdí americký vědec John Moravec, který se snaží prosadit globální reformu vzdělávacího systému. Moravec začátkem letošního roku uveřejnil dokument Manifesto 15, který přináší podněty pro proměnu vzdělávání. V červenci jej osobně prezentoval i v Praze.
Zdroj informací ZDE, diskuse možná také v tomto diskusním vlákně.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Zamčeno

Zpět na „Informace, věda a vzdělá(vá)ní“