Statistiky: Napsal od oldschooltrancer — 15.03.2024, 16:34
Několik dalších mailů dorazilo i před touto třetí „upomínkou”, která je ale po termínu, jenž nám měl údajně vypršet včera, tj. 13.3.2024, do kdy jsme měli věc z naší strany dle poptávky COPYTRACK GmbH vyřešit. To jsme samozřejmě neudělali a jelikož na to COPYTRACK GmbH nikterak nereflektuje a místo toho posílá jen další zprávy, podporuje to akorát neoprávněnost jejich požadavku. Jinými slovy COPYTRACK GmbH nejspíše vědí, že nemají nárok, natož snad mandát cokoli po nás nárokovat, a tak prostě nadále zkouší metodou „za pokus nic nedáš”.
COPYTRACK 3nd Reminder: Unauthorized image use on your website
##- Please type your reply above this line -##
Dear Sir / Madam,
This is our third reminder concerning the payment of claim BFDFBE.
If we do not receive proof of a valid license or payment we will hand this case over to our lawyers which can result in substantially higher costs on your side.
You can pay conveniently and securely at https://portal.copytrack.com/ by entering your case ID BFDFBE.
Best regards,
Legal Department
COPYTRACK GmbH
Oranienburger Str. 4
10178 Berlin
Germany
Phone: +49 - 30 – 809 33 29 10
Fax: +49 - 30 – 809 33 29 99
Registry: AG Berlin Charlottenburg HRB 173269 B
Domicile: Dresdener Str. 31, 10179 Berlin
CEO: Marcus Schmitt
VAT-ID: DE305466114
Drazí COPYTRACK,
jelikož jste naši předchozí odpověď pravděpodobně nepochopili, stejně tak jako nerozumíte české legislativě, přičemž zároveň zcela ignorujete racionální posloupnosti diskuze, zkusím to nyní ještě jednou ve dvou různých verzích. První stručné a druhé s rozpisem. V každém případě naposledy.
1. Stručná verze
Naše publikování probíhá v rámci § 34 Autorského zákona č. 121/2000 Sb. Váš požadavek je už jen z tohoto důvodu bezpředmětný.
2. Podrobná verze
Jelikož jste ignorovali naše sdělení a nadále nás zahlcujete nesmyslnými zprávami, napsali jsme pro Vás a prozatím jen pouze naše čtenáře na míru samostatný článek, jehož znění si můžete, ale samozřejmě také nemusíte přečíst zde -> https://www.duchdoby.cz/?p=31345
Pokud je i tato naše odpověď pro Vás nesrozumitelná, obraťte se prosím na jakékoli české právní zastoupení, které Vám dané vysvětlí. My jej nebudeme zprostředkovaně interpretovat.
Tímto mailem přidáváme Vaši doménu na blacklist, žádné další zprávy nám od Vás již chodit nebudou. Rádi se Vám budeme nadále věnovat prostřednictvím případného úředního jednání.
S přáním zdraví a pozdravem Martin Böhm
ICT servis & poradenství, krizový management,
rehabilitační psychologie a datová žurnalistika
(+420) 774 888 XXX, xxxx.xxxx@ictx.cz
mojeretence.cz | ictx.cz | etiq.cz | martinbohm.cz
Komunikace prostřednictvím tohoto e-mailu
může být bez potvrzování transparentní.
Statistiky: Napsal od ETIQ.CZ, z.s. — 14.03.2024, 12:25
Statistiky: Napsal od oldschooltrancer — 10.03.2024, 21:08
Statistiky: Napsal od ETIQ.CZ, z.s. — 10.03.2024, 18:10
Statistiky: Napsal od ETIQ.CZ, z.s. — 10.03.2024, 16:03
Statistiky: Napsal od Martin Mojmír — 20.02.2024, 20:47
Dobrý den,
chtěla bych podat stížnost na ordinaci GYNIVAN s.r.o., MUDr. Ivan Jarkovský, IČO: 24699250. Pan doktor podmiňuje přijetí pacienta do péče zaplacením poplatku 500 Kč a dokonce chce po pacientech tento bezdůvodný poplatek 500 Kč platit každý rok.
Domnívám se, že od zdravotních pojišťoven má peněz více než dost. Tento přístup s poplatky nepovažuji za vůči pacientům seriózní a to zejména tehdy, když k němu mám chodit pouze 1x za rok.
Prosím o prošetření a případný postih této ordinace. Myslím, že by se mohlo jednat o úplatkářství.
Vážená paní,
k Vaší stížnosti na poskytovatele zdravotních služeb, viz níže, si dovolím uvést následující vyjádření:
V obecné rovině platí, že poskytovatel zdravotních služeb může od pojištěnce požadovat úhradu pouze za poskytnuté zdravotní služby, které nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění nebo tyto služby (výkony) nemá se zdravotní pojišťovnou smluvně sjednány. V případech úhrady péče u poskytovatele ze strany pojištěnce je však vždy nezbytné vyžádat si doklad o zaplacení, a to s přesnou specifikací o jaké služby se jednalo, tj. jakou péči si pojištěnec zaplatil. Poskytovatel zdravotních služeb by měl vždy přesně tyto služby na dokladu přesně specifikovat a nikoliv napsat například pouze formulaci "nadstandardní péče".
Ve svém e-mailu uvádíte, že jste byla požádána o úhradu, kterou poskytovatel podmiňuje přijetí pacienta do péče. V případě, že by poskytovatel zaplacením uvedeného administrativního poplatku podmínil Vaše přijetí do péče nebo setrvání v jeho péči, svým jednáním by tím porušil nejen smlouvu uzavřenou s OZP, ale zároveň by se dopustil i správního deliktu, za který mu může být uložena pokuta až do výše 300.000,- Kč od příslušného správního orgánu, kterým je Magistrát hl. m. Prahy.
Vzhledem k tomu, že k Vaší stížnosti není doložen žádný doklad o případném zaplacení požadovaného poplatku je tato stížnost ze strany zdravotní pojišťovny obtížně řešitelná. Nicméně, dovolím si Vás upozornit na možnost podat stížnost na postup poskytovatele zdravotních služeb podle ustanovení § 93 zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách. Tato stížnost se podává u poskytovatele, proti kterému směřuje. Dotčený poskytovatel je povinen vyřídit stížnost do 30 dnů. Pokud s vyřízením stížnosti nebudete souhlasit nebo nebude v daném termínu vyřízena, můžete následně podat stížnost příslušnému správnímu orgánu, který poskytovateli udělil oprávnění k poskytování zdravotních služeb (v daném případě se jedná opět o Magistrát hl. m. Prahy).
Poskytovatel zdravotních služeb nesmí odmítat přijetí pacienta do péče či ukončit péči o pacienta z jiných než zákonných důvodů, konkrétně uvedených v ustanovení § 48 zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách. Mezi důvody, pro které by byl poskytovatel oprávněn dle uvedeného zákona odmítnout přijetí pacienta do péče nebo ukončit péči o pacienta, však rozhodně nenáleží úhrada administrativního poplatku. O odmítnutí přijetí do péče či o ukončení péče je navíc poskytovatel povinen vydat Vám písemnou zprávu, v níž bude uveden konkrétní důvod odmítnutí nebo ukončení poskytované péče.
S pozdravem
Petr Porebski
Vedoucí oddělení primární péče a zpracování dávek
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsem od Vás neobdržela žádnou reakci na můj podnět níže (odeslaný také na ijarkovsky@gmail.com), chtěla bych oficiálně podat stížnost na Vás jako poskytovatele zdravotních služeb (GYNIVAN s.r.o., IČO: 24699250) a Váš postup, kdy si podmiňujete přijetí pacienta do péče a jeho setrvání ve Vaší péči každoročním poplatkem 500 Kč. Žádám Vás o vyjádření, z jakého důvodu požadujete úhradu nad rámec zdravotního pojištění těchto poplatků.
Děkuji.
Dobrý den.
Poplatek vybíráme kvůli jednorázovým nástrojům,které pojišťovna neproplácí.
S pozdravem
I.Jarkovský
Dobrý den,
Nové pacientky nabíráme, ale bohužel pro nové pacientky máme delší čekací dobu a mohu vám nabídnout nejbližší termín na duben.
Hradí se u nás roční poplatek 1100,-czk. (individuální péče jedním lékařem, poskytování jednorázových pomůcek, online objednání, zasílání e-receptů bez nutnosti návštěvy..)
S pozdravem
Bc. Uršula Nováková
PWHC
Vážená paní inženýrko,
ráda bych podala stížnost na dvě pražské gynekologické ordinace - jedná se o GYNIVAN s.r.o., IČO 24699250 a Prague Womens Health Center s.r.o., IČO 27159191. Tyto dvě ordinace podmiňují přijetí a vedení klienta nemalými ročními poplatky (Gynivan chce 500 Kč, PWHC dokonce nehorázných 1.100 Kč ročně). Již jsem si stěžovala u své zdravotní pojišťovny, ta mě ale odkázala na Magistrát hl. m. Prahy. Pojišťovna i média potvrzují, že tyto poplatky jsou doktory vybírány neoprávněně, ordinace dostávají vysoké peněžní částky od pojišťoven (respektive od nás lidí řádně platících si zdravotní pojištění) a nemají nárok na další poplatky od klientů ani za jednorázové nástroje, objednávání online apod., na což se rády odkazují.
Vím, že to nejsou pouze tyto dvě ordinace, ale téměř všechny. Snad by mělo v této věci existovat nějaké městské nařízení, které by zakazovalo zdravotnickým zařízením vybírání těchto poplatků, nemyslíte? Není možné najít gynekologa, který by poplatky nevybíral. Jistě máte v této věci přehled a víte, které pražské ordinace a kolik peněz od svých klientů požadují. Žádám o jejich řádný postih a zákaz poplatků. Zároveň prosím o sdělení, která gynekologická ordinace na Praze 5 poplatky nevybírá, abych se konečně mohla někde poblíž svého trvalého pobytu zaregistrovat.
Děkuji za vyřízení a zpětnou vazbu o tom, co bylo proti neoprávněným poplatkům z Vaší strany učiněno.
Vážená paní,
tímto bych Vás chtěla informovat, o tom, že jsme přijali Váši stížnost, kterou vedeme, jako podnět na neoprávněné vybírání poplatků u lékaře. Chtěla jsem Vás požádat, zda byste mi ještě dodatečně napsala, jakou máte zdravotní pojišťovnu a případně mi poslala jejich vyjádření, z jakého důvodu Vám odmítla pomoc s vyhledáním nového gynekologa, použila bych to do dalšího řízení.
Ještě bych k Vašemu dotazu doplnila, že na Praze 5 má registraci/ oprávnění k poskytování zdravotních služeb celkem 19 poskytovatelů. Jejich souhrnný seznam lze nalézt v Národním registru poskytovatelů.
V případě dalších dotazů se na mě neváhejte obrátit.
S pozdravem
Ing. Kamila Rozehnalová
referentka zdravotních služeb
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
Vážená paní Rozehnalová,
děkuji za Vaši zprávu. Po měsíci od podání stížnosti bych ale čekala, že se již ozvete s nějakým výsledkem, či alespoň vyjádřením, jak konkrétně je ve věci postupováno. Od zdravotní pojišťovny vím, že ve Vaší kompetenci je uložit dotyčným subjektům pokutu ve výši až 300.000 Kč. Vzhledem nicméně k tomu, že mi píšete až 2 dny po zákonném termínu na reakci a ještě bez jasné odpovědi, mohu důvodně předpokládat, že Magistrát tyto stížnosti spíše upozaďuje a snahu je řešit nemá, resp. že se Vám příliš do práce nechce… Opravte mne, pokud se mýlím.
Jsem zaregistrovaná v Oborové zdravotní pojišťovně zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (OZP – 207) a pomoc s vyhledáním nového gynekologa mi tato neodmítla, protože jsem to po ní ani nežádala. Nevím, jak jste přišli na to, že žádala. Zeptat se na nějaký seznam doktorů, kteří nevybírají neoprávněné poplatky, mě napadlo až při psaní stížnosti Vám. Za informaci o Národním registru poskytovatelů děkuji, není v něm však ani zmínka o tom, zda dané ordinace poplatky vybírají, či nevybírají, o což jsem Vás žádala. Je mi jasné, že ordinace samy se k poplatkům otevřeně nepřiznají, o to víc by měla v této oblasti probíhat z příslušných míst pravidelná kontrola v podobě „mystery“ klientů, což, předpokládám, že rovněž neděláte. Možná by bylo také dobré, kdyby do daného registru mohli tyto informace doplňovat lidé dle svých vlastních zkušeností a přímo na stránkách podávat na konkrétní ordinace stížnosti.
Jinak gynekologickou ordinaci, kde vybírají roční poplatek ve výši 50 Kč, což jsem ještě ochotna tolerovat, jsem si během toho měsíce, co jsem čekala na odpověď od Vás, našla sama.
Pojišťovna mi v podstatě pouze oznámila, že pokud nemám doklad o zaplacení požadovaného poplatku, nemůže s tím ona nic dělat. Mohu si jen já stěžovat u daného poskytovatele, v čemž ale osobně nespatřuji žádný valný efekt, nebo u příslušného správního orgánu, tedy Magistrátu hl. m. Prahy. Přijde mi, že zdravotní pojišťovny obecně jsou v poslední době v podstatě laxní - nic je nezajímá, klientům nejsou schopny či ochotny pomoci, mnoho malých, zbytečných zákroků (i přes upozornění svých klientů) platí, velké, podstatné operace však pod záštitou chamtivosti zamítají.
Sdělení od pojišťovny zasílám v příloze a zároveň i sdělení daných ordinací, která by Vám třeba mohla v řízení pomoci. Žádné potvrzení o zaplacení poplatku nemám, vždy jsem registraci sama odmítla. Těžko říci, zda by mě ordinace přijaly, kdybych trvala na tom, že mě musí zaregistrovat i bez úhrady poplatků, ale pokud ano, obávám se, že pak by poskytovaná zdravotní péče poklesla na minimum a doktoři by mi nevěnovali takovou pozornost, na jakou mám nárok, neboť bych byla „problémový klient“. Už takhle nás považují za obtěžující póvl. Odpověď od Vás mne o rozdílu mezi zdravotní pojišťovnou a Magistrátem hl. m. Prahy nepřesvědčila.
Žádám Vás tedy znovu o sdělení, jakým způsobem je věc řešena, jaký postih a zda vůbec bude daným ordinacím udělen a pokud bude, tak o důkaz takového udělení. Doufám, že na odpověď nebudu muset čekat zase další měsíc. Děkuji.
V kopii s prosbou o sekundární pomoc, jelikož to trvá vše už příliš dlouho, již zasílám tento zdravotní pojišťovnou i Vámi neřešený případ neziskovým iniciativám ETIQ.CZ, z.s. a Juno moneta, z.s. do jejich sdíleného veřejného fóra.
Statistiky: Napsal od Martina Koťarová — 20.02.2024, 20:39
Momentálně je na něj hromadná stížnost na ČLK ohledně Hamiltonova hmatu bez souhlasu a ponižování žen.
Další stížnost na něj je z důvodu, že bez souhlasu odebral biologický materiál ženě před porodem a odeslal na toxikologii. Pak ženu ponižoval, že bere drogy, vysmíval se jí. Na oddělení se na ní koukalo, jak zdravotníci umí……….. Dítě jí bylo po porodu odebráno, protože je údajně feťačka. Ovšem kontrolní testy z Vojenské nemocnice zcela negativní. Za toto ponížení se ani neomluvil. Rakovník vystavil propouštěcí zprávu s tím, že užívá drogy v těhotenství. Řešit to musel Primář Poláček opravnou propouštěcí zprávou.
Samozřejmě vím mnohem více, ale to již nemohu veřejně nyní sdělovat. Probíhá další trestní oznámení, atp.
V Rakovníku ho mají plné zuby a tak hostuje i na KLADNĚ. Takže pozor, můžete ho potkat na Kladně. Fotografii přikládám.
Další info doplním, až budu moci, po konci vyšetřování.
Statistiky: Napsal od ETIQ.CZ, z.s. — 15.02.2024, 20:16
Statistiky: Napsal od Martin Mojmír — 14.02.2024, 14:31
Statistiky: Napsal od ETIQ.CZ, z.s. — 14.02.2024, 11:02
Tak jsem včera vygeneroval OKU, dnes ráno volala nějaká bába, řekl jsem ji, že mám nabídku od O2 family neomezený za 6 stovek mínus 3 stovky od Airbank. Řekla že na 6 stovek se dostane, ale níže ne, poděkovala, že jsem byl jejich zákazníkem a položila. Čekal jsem, že nabídnou alespoň něco, když jsem u nich byl snad 15 let...
Jaký tarif jsi měl do teď? A jaký tarif ti nabídla za těch 6 stovek?
Se divím, že ti nenabídla třeba Neomezený Super (rychlost 10Mb/s) za 418Kč, viz. https://forum.mobilmania.zive.cz/viewto ... #p13662818
Tyto situace řešíme poměrně běžně. Retenčnímu operátorovi je nutné občas trošku pomoci. I toto spadá no našeho know-how, resp. pokud se nepodaří, vyřešíme napřímo přes střední management. Klientovi bychom sami sjednali tarif Super u Vodafone bez problémů za 418 Kč měsíčně.Momentálně ještě prehistorický bez dat za pár kaček (přetransformovaný z tehdejšího ČD tarifu), ale řekl jsem ji co nyní chci a ani nezkusila nic nabídnout, odpálkovala mě a položila. No nic, O2 s AB a uvidíme kam půjdu až tu akci AB ukončí.
Statistiky: Napsal od Martin Mojmír — 02.02.2024, 10:00
Statistiky: Napsal od Martin Mojmír — 23.01.2024, 10:19