„Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone

Pokud máte pocit, anebo si jste jisti, že používáte předražené telekomunikační služby, načež byste je rádi optimalizovali, naši zkušení spolupracující ICT specialisté Vám rádi pomohou.

Moderátoři: Martin Mojmír, David Li

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Děkujeme. Tým interForum.cz
Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Téma sem bylo zkopírováno z původního umístění na fóru serveru Mobilmania.cz, kde jej místní správa v čele s některými patrně dětskými členy shledala za zbytečné a kde se místo konstruktivní diskuze upřednostňuje, a místními administrátory záměrně vyvolává, off-topic a respektuje flame-war. Na našem fóru se však striktně řídíme (N)etiketou, díky které jsme schopni oproti jiným fórům udržet diskuzi na vysoké úrovni.



Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Jak můžete vidět ze screenshotů, ve způsobu komunikace a administrace se značně lišíme. Totiž zatímco správa fóra Mobilmania.cz upřednostňuje kvantitu uživatelů (chápeme proč, totiž pokud jste závislí na finančním toku, nemůžete jinak), my se zaměřujeme na kvalitu obsahu a proto zde se budeme věnovat skutečně zejména předmětu tématu, kterým je „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone. O možných intervencích nebo (domnělých) zájmech a pohnutkách správy fóra Mobilmania.cz spekulovat nebudeme... Nechť si na to názor z výše uvedeného udělá každý sám.

Pokud tedy máte něco k tématu, resp. zájem zapojit se do konstruktivní diskuze „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone, jsme tu pro Vás.

Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zkušenost s Vodafone za poslední necelý týden:

# Začátkem týdne voláno se zájmem změnit tarif na nulový. Operátorka sdělila, že změna (po)trvá až měsíc. # Včera volá jiná operátorka s informací, že se tarif změní se začátkem nového účetního období, tj. 16.06.2020. # Dnes si na SIM zapínám internet, načež z příchozí SMS zjišťuji, že se tím zároveň aktivuje nějaký placený balíček. Volám OP, kde mi sdělí, že je nulový tarif aktivní. Dnes ale není začátek nového účetního období. Službu reklamuji a žádám vrácení peněz za neoprávněně aktivovaný balíček. Operátorka nejprve fabuluje (nebo je nevyškolená) a až poté slibuje, že balíček zruší a částku vrátí. Pokud by došlo k ještě nějaké další nedomluvené situaci, budu v tomto tématu informovat o "pokroku". Takže to máme dvě lži za sebou a nakonec blbka.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Proto nejprve přemýšlejte, než zareagujete.

Odpovědět

Zpět na „Mobilní a internetová (tele)komunikace“