„Nekalé” praktiky mobilního operátora O2

Pokud máte pocit, anebo si jste jisti, že používáte předražené telekomunikační služby, načež byste je rádi optimalizovali, naši zkušení spolupracující ICT specialisté Vám rádi pomohou.

Moderátoři: Martin Mojmír, David Li

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Děkujeme. Tým interForum.cz
Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Ze stejného důvodu jako ZDE, viz:
Martin Mojmír píše:Téma sem bylo zkopírováno z původního umístění na fóru serveru Mobilmania.cz, kde jej místní nestabilní správa v čele s některými patrně dětskými členy shledala za zbytečné a kde se místo konstruktivní diskuze upřednostňuje, a místními administrátory záměrně vyvolává, off-topic a respektuje flame-war. Na našem fóru se však striktně řídíme (N)etiketou, díky které jsme schopni oproti jiným fórum udržet diskuzi na vysoké úrovni.
... zakládám toto téma v našem fóru, kde se budeme věnovat tématu a nikoli diskuzím s nestabilní správou fóra Mobilmania.cz a jeho publikem.


Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Jak můžete vidět ze screenshotů [2], ve způsobu komunikace a administrace se značně lišíme. Totiž zatímco správa fóra Mobilmania.cz upřednostňuje kvantitu uživatelů (chápeme proč, totiž pokud jste závislí na finančním toku, nemůžete jinak), my se zaměřujeme na kvalitu obsahu a proto zde se budeme věnovat skutečně zejména předmětu tématu, kterým je „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2. O možných intervencích nebo (domnělých) zájmech a pohnutkách správy fóra Mobilmania.cz spekulovat nebudeme... Nechť si na to názor z výše uvedeného udělá každý sám.

Pokud tedy máte něco k tématu, resp. zájem zapojit se do konstruktivní diskuze „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2, jsme tu pro Vás.

Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Sdílím případ dle mého názoru nekalé praktiky aktuální ke včerejšímu dni (sděleno rovněž na fóru Mobilmania.cz):

O2 je stále mrtvé, nabízejí naprostou zoufalost i pro 8 a více čísel. Předražené, nekonkurenceschopné. Navíc vám na lince soustavně lžou třeba o tom, že ten 12GB FLAT od T-Mobile má internet sdílený pro více čísel atd., přičemž, pokud je mi známo, se konkurence pomlouvat nesmí (mám záznam hovoru, kdyby to chtěl snad někdo řešit). Včera, než jsem se rozhodl sedm čísel jedné firmy odmigrovat k T-Mobile, mi prý po dlouhých úvahách nabídli toto:

----
# 4x FREE+ Stříbrný (14GB) po 477,12 Kč za číslo (za podmínky osmi čísel u O2)
(T-Mobile retence pouze pro jediné číslo s 12GB za 330 Kč, anebo 20GB a následně neomezeně rychlostí 3 Mbps za 430 Kč)
# 3x Data 10 + 10 GB po 660,33 Kč (za podmínky osmi čísel u O2)
(zde opět T-Mobile pouze pro jediné číslo 20GB a následně 3 Mbps za 430 Kč)
# 1x Internet OPTIMAL HD /Air za 280,43 Kč řešit ani komentovat nebudu (za podmínky osmi čísel u O2)

!!! A POZOR, VŠECHNY TY O2 UVEDENÉ CENY JSOU BEZ DPH, ZATÍMCO UVEDENÉ CENY T-MOBILE S DPH !!!
----

To vše s bonusem opět vylhaného závazku na 24 měsíců (závazky již neexistují) a to i v případě fyzické osoby.

Než mi vydali OKU, trvalo to týden. Musel jsem poslední operátorce do telefonu říci, že bez OKU tento hovor neukončím a pokud jej ukončí oni, poputuje záznam na ČTU. Pak mi sdělila, kde si OKU najdu sám.

Již 20 let u mne platí, že O2 (tehdy Eurotel) ani zadarmo, pořád stejní šmejdi. Tehdy mi Eurotel na předplacené kartě a MT Nokia 5110 strhával kredit za údajně odesílané MMS. Omluvili se, až když jsem je poslal sprostě tam, kam slunce nesvítí s tím, ať si strčí služby mezi půlky. S omluvou po 10 minutách mi poslali 100 Kč kredit, který jsem utratil, SIM zlomil a přešel ke konkurenci. Vzpomínám si, že jsem jim tehdy říkal, že se jim toto chování ke mně nevyplatí. Od té doby jsem jim odvedl ke konkurenci (jakékoli) asi 40 čísel. Naposledy nyní odvádím zmíněných osm (vlastně sedm, jedno se ruší).
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Proto nejprve přemýšlejte, než zareagujete.

David Li
Vodafone geek
Vodafone geek

Příspěvek od David Li »

S O2 nemá smysl jednat vůbec o ničem ať už z důvodu nesmyslných retencí, lží nebo líných a špatně proškolených prodejců.

Pro příklad:
Před odchodem od O2 nastaven tarif neomezené volání a sms + 4GB za 399,-. Retenční nabídky zněly: plně neomezený tarif za 1200,- nebo nesmysl v podobě 100 minut, 100 sms + 10GB za cca 650,-. S neomezeným voláním a sms pak za 890,- :-D. Ne, opravdu to nemá zde smysl a nejlepší volba je přechod jinam.

karel4321
Nový diskutér
Nový diskutér

Příspěvek od karel4321 »

Dobrý den

U O2 mám jako živnostník (s IČ) velký problém odejít. I když jsem zakázal prodloužení 2-letého úvazku, tak přesto byl úvazek prodloužen o další 2 roky.
Marně se neustále snažím o zrušení úvazku, protože platím 499 měsíčně za 1GB + 2x149 Kč za dokoupené další 2GB. Takže platím
797 měsíčně za neomezené volání s 3GB dat.

Nyní jsem povýšil můj vztah s O2 na vyšší úroveň, kdy mě v O2 nově zasílá výhružné SMS:

Cituji
Dobry den, z tohoto cisla jsme zaznamenali podezrele volani na bezplatnou linku O2. Pripominame, ze podobne jednani je hodnoceno jako zneuzivani sluzeb. Dekujeme Vam, ze dodrzujete pravidla hry. Vase O2
O2 je opravdu jednička mezi živnostníky, kterým nedovolí odejít.

Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Hezký den,

pokud jste fyzická osoba, moc rád Vám osobně od O2 pomohu. Pokud budete mít zájem, zvolte si z některých přetahovacích tarifů na www.mojeretence.cz, vyplňte formulář, následně se s Vámi spojím a dořešíme to. O2 Vás jako ŽL nemůže a nebude držet.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Proto nejprve přemýšlejte, než zareagujete.

Odpovědět

Zpět na „Mobilní a internetová (tele)komunikace“