„Nekalé” praktiky mobilního operátora T-Mobile

Pokud máte pocit, anebo si jste jisti, že používáte předražené telekomunikační služby, načež byste je rádi optimalizovali, naši zkušení spolupracující ICT specialisté Vám rádi pomohou.

Moderátoři: Martin Mojmír, David Li

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Děkujeme. Tým interForum.cz
Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Ze stejného důvodu jako ZDE, viz:
Martin Mojmír píše:Téma sem bylo zkopírováno z původního umístění na fóru serveru Mobilmania.cz, kde jej místní nestabilní správa v čele s některými patrně dětskými členy shledala za zbytečné a kde se místo konstruktivní diskuze upřednostňuje, a místními administrátory záměrně vyvolává, off-topic a respektuje flame-war. Na našem fóru se však striktně řídíme (N)etiketou, díky které jsme schopni oproti jiným fórum udržet diskuzi na vysoké úrovni.
... zakládám toto téma v našem fóru, kde se budeme věnovat tématu a nikoli diskuzím s nestabilní správou fóra Mobilmania.cz a jeho publikem.

Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Obrázek

Druhá strana bez informační hodnoty, pokud ji nevymazali, je k dispozici ZDE.

Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Jak můžete vidět ze screenshotů, ve způsobu komunikace a administrace se značně lišíme. Totiž zatímco správa fóra Mobilmania.cz upřednostňuje kvantitu uživatelů (chápeme proč, totiž pokud jste závislí na finančním toku, nemůžete jinak), my se zaměřujeme na kvalitu obsahu a proto zde se budeme věnovat skutečně zejména předmětu tématu, kterým je „Nekalé” praktiky mobilního operátora T-Mobile? O možných intervencích nebo (domnělých) zájmech a pohnutkách správy fóra Mobilmania.cz spekulovat nebudeme... Nechť si na to názor z výše uvedeného udělá každý sám.

Pokud tedy máte něco k tématu, resp. zájem zapojit se do konstruktivní diskuze „Nekalé” praktiky mobilního operátora T-Mobile, jsme tu pro Vás.

Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Přejděte k nám online a bez starostí.” Toto píše T-Mobile na stránce https://www.t-mobile.cz/prejdete/. Má to ale háček! Dle operátorky T-Mobile na lince 800737373 nebo 4603 nabídka platí na pouze tři měsíce. Přitom nikde není uvedena aní hvězdička s odkazem na malé písmo toto vysvětlující. Nekalá praktika, anebo již zcela normální věc? Přikládám screen stránky a pokud a dokud setrvá obsah stránky T-Mobile totožný, přesvědčete se sami. Své tvrzení mám pochopitelně podloženo nahrávkou hovoru s operátorkou.

Obrázek

Nebo se mýlím a hvězdičku s informací přehlídl? Napište mi.
Motto: „Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Proto nejprve přemýšlejte, než zareagujete.”

jezevcik8475
Nový diskutér
Nový diskutér

Příspěvek od jezevcik8475 »

Dobrý den, pokud vždy obdržím odkaz na nějakou nabídku, vždy se snažím najít podmínky. Bohužel je T-M zde neuvádí, čili opravdu je nikdo nikde nenajde. Že sleva 50% je platná pouze 3 měsíce, se zájemce dozví až v emailu , který mu je zaslán s nabídkou tarifů ze strany T-M.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 30.07.2020, 13:33, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Odstraněna nepotřebná předchozí cizace

Uživatelský avatar
Martin Mojmír
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od Martin Mojmír »

Hezký den,

ano, je to tak. Dnes si mobilní operátoři už s tímto starosti nedělají. Obdobné je to na stránkách Vodafone s jejich nabídkou neomezených tarifů. Nicméně na webu T-Mobile po zadání mého e-mailu mi mail nepřišel dokonce žádný.
Motto: „Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Proto nejprve přemýšlejte, než zareagujete.”

Odpovědět

Zpět na „Mobilní a internetová (tele)komunikace“